nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

blw

kau ingat aku termkn dengan ape yg ko ckp . kalau setakat kirim salam jea . sorry , kau dah sakit kan hati aku , kau dah hancurkan hati aku . aku dah tak kesah lah dengan kau , aku dah buang kau dari hidup aku . tibe tibe pulak kau datang balik dalam hidup aku asl ? heyy , ape nieyh ? please lah weyh , aku tak nak lah ade kawan mcm kau lagi , hipokrit ! jangan ingat kau bagus lah , kau dah tipu aku ! dah lah tak kenang budi . adik aku dah banyak bagi kau kesenangan . topup kan kau , bagi ape yang ko nak . nieyh balasan yang kau bagi kat aku dengan adik aku . ughh ! menyesal aku dapat kawan mcm kau ,