nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

hari pertama puasa

pukul 6.55 gerak pergi sekolah ,
macam biasa , dengan syida and naqiah .
dalam perjalanan nak pergi sekolah tuu ,
diaorang asyik gelak je .
macam orang tak puasa pulak ,
heh , aku pun dah terjoin sekali tao dengan korang

pukul 7.15 sampai sekolah .
sampai sampai je ,
dah membebel , suruh beratur ikut uniform ,
huh , paling tak suka kalau beratur ikut uniform .

lepas habis assembly ,
aku , yana , wani pergi surau .
ustazah cakap , setiap hari rabu kena pergi surau .
sampai sampai jea ,
budak kelas 2e pon belum nampak lagi ,
heh . ape lah .

patah balik ,
myb diaorang kat kelas ,
tak naik lagi kelas ,
irra dengan shahirah dah tegur .

irra : korang nak pergi mane ?
nurin : naik kelas lah . pergi surau tadi , diaorang tak ade pon
irra : diaorang baru pergi kot , tadi baru nampak diaorang .
wanie : huh , buat penat je patah balik .
nurin : tuu lah , aku cakap tunggu je diaorang , kau tak nak . kan dah kena pergi balik .

sampai surau , duduk kejap .
then , ustazah suruh ambik wuduk ,
sembahyang solat duha ,
pergh , aku tao sangat macam mana kan ,
nak tak nak ,
kena jugak .

tibe tibe pulak ,
kelas 2M datang ,
sembahyang dengan diaorang .
dah sembahyang tuu ,
baca al-Quran .
juzuk 6 .
geng aku ,
puteri , liyana , syabell dengan jaja .
kitaorang sempat baca 6 muka surat je ,
tak pe , janji baca , kan kan ?

PUKUL 9.10 .
MASA GEO ,

buat ulang kaji ,
tak pe .
aku tak kesah .

PUKUL 10.10 .
rehat !

duduk dekat kantin je ,
malas nak pergi library ,
jauh lah ,

then ,

tibe tibe ,
jumpa HAZIQ HAZWAN !
yeay !
saya suka !
dia dengan izzudin ,

PUKUL 10.30 ,
bunyi loceng ,
masuk kelas , next subjek .
ICTL !

sebelum masuk ictl ,
HAZIQ HAZWAN lalu depan kelas saya .
lagi saya suka !
i like it ,
HAHA , *bengong ,

PUKUL 10.35
ICTL TIME !

belajar pasal ,
introduction to programming ,
nota dia kan ,
tak panjang kott .
tangan pon tak letih jugak .

PUKUL 11.50
ENGLISH .

belajar literature ,
buat revision jea .

PUKUL 12.30
BAHASA MELAYU ,

saya sudah booking hari isnin ,
so , hari ini masuk library .
tibe tibe pulak ,
cikgu fathi tak datang .
ambik mc ,
heh , nieyh yang nak mara nieyh .
HAHA ,
tapi tak pea ,
ade cikgu relief .

PUKUL 1.50 ,
loceng sudah berbunyi ,
menandakan ,
balik sekolah !
yeay !

otw nak balik tuu ,
syida dengan naqiah ,
buat lawak bodoh ,
gelak gelak macam orang tak puasa kott !
haha ,
gile gile ,

sampai rumah ,
ape lagi ,
depan pc larw .
sementara tunggu azan ,
HAHA ,