nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

mendeklamasikan sajak ?


haha , dapat lari mase sivik , daa larw kena deklamasi sajak . pegghh ! mmg suke sangat larw nak buat bnde tuu , dah larw mase cikgu faziana . uwwaaa ! daa larw lepas assembly dengan sebelum balik , heh . ape lah nak jadi , haha . ape yang penting , tak kena mendeklamasikan sajak . hehe , sukesuke :D . well , mase tuu pulak cikgu fathi antar budak panggil aku . nak wat keja komsas , haha . lagi lah suke , :) . masuk jea , terdengar nama HAZIQ . arghh ! dah mule dah , izzuddin punya rancangan larw nieyh . ape lah nak jadi dengan budak nieyh hah ? nak kena kan aku pulak tuu , wat malu jea . haha , :D . dah larw budak pompuan yang dekat depan aku pandang aku laen macam jea . pandang tak puas hati , eh . ingat kesah kea ? haha , tao jeles sebab saye famous kan . xD , mase cikgu tengah ajar dia orang . izzuddin , selalu panggil name haziq . tao larw aku ade kat depan kan , haha . ayat dye ( ape larw haziq nieyh ) , ( haziq nieyh cikgu ) , cikgu pon dah pelik dah . heh , it's okay . tak kesah pon . janji tak dea sesape yang terase . :)

* you know , i like with your plan . but , i hope no one will jealous with me . about it , :)