nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

titisan air mata !

JUMAAT , 27 August 2010

saya tahu , hari JUMAAT dah berlalu dua hari lepas .
tapi tak apa

okay ,

PAGI JUMAAT ,
pergi sekolah naik kereta .
ayah syida hantar ,

then ,
sampai tengok dia tak sampai lagi .
jumpa arisyha je .
tak lama tuu baru dia sampai ,
wahh ~
lambat dia sampai hari ni ,
biasa aku lambat daripada dia .
ala ,
biarlah .
diri dia , bukan diri aku .
tak kesah pon nak datang lambat atau tak .

eh , sambung cerita balik .
aku , arisyha , dan dia .
bincang pasal math .
wahh ~
masing masing takut .
haha , rilex lah .

tak lama tuu ,
loceng berbunyi .
assembly time .
aku beratur ,
aku hanya diam je ,
malas nak bising bising .
tak mood lah ,

then ,
jumpa wanie .
dia cakap kak peah ,
nak duit RM 2.OO
sebab semalam tak pakai baju kemeja .
tak apa , tak kesah .

then ,
baca doa .
ustaz amin yang baca .
masa tadah tangan tuu .
hati aku dah ,
terasa perit .
nak menangis air mata tak keluar .

masa nak balik kelas tuu ,
jumpa kak peah .
keluarkan duit .


aku : ( dalam keadaan cakap tersekat-sekat ) " akak , nurin ada seringgit je " dan . AIR MATA AKU KELUAR dengan TIBA TIBA .
kak peah : nape nangis , yin marah akak ke ?
aku : tak lah ,
kak peah : bagi lah tahu kenape ?
aku : petang nanti akak ada ?
kak peah : tak ada
aku : hari isnin nurin bagi tahu .
kak peah : okay . dah tak nak menangis lagi
aku : okay , dalam keadaan senyum tak ikhlas .

masuk barisan balik ,
masuk kelas ,
aku memang diam gila .
sampai masa ke 3 dengan 4
masa english .

aku menjerit .
" teacher , kita main scrabble lagi macam semalam teacher ! "
wanie sokong aku . :D
bangga pulak , :)
teacher cakap ,
" okay , tapi saya nak semuanya main scrabble "
aku dengan wanie
" okay ! " :D
sampai scrabble .
main , aku main scrabble dengan
irra , syabell , dia .
aku dapat no 2
okay lah tuu ,


TIME REHAT ,

lepak kat kantin .
tiba tiba nampak haziq , :D
izzuddin tak datang .
padan lah tak lepak kat kantin .
heh , apa lah nak jadi dengan izzuddin ni .
haha xD


LOCENG BERBUNYI
terus pergi makmal sains .
saya gagal :(
tapi ,
Alhamdulillah .
masa tengah berbincang .
ada correction .
markah aku menaik .
dari 3* ke 4* .
wah , memang gembira gila kott aku . :D
thanks sir :)

TIME SEJARAH
arg ! markah maintain .
bagus gila aku .
heh , ape nak jadi nie nurin .
nurin , akhir tahun kau kena dapat B atau A .
faham ?
tak kan nak maintain C jea .
tak LOGIK langsung , u know ?


then ,
apa lagi ,
BALIK LAH !
g library ,
sebab ade kerja sikit ,


jumpa mas and the geng .
aduss !
kena bahan lah aku ,
kesian aku .
mula lah,
mrs haziq lah .
ape lah ,
itu lah .
heh , i just friend with him .
ape lah ,


THE END ~