nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

=.=


sabtu lepas balik kampung ,
yeah ! jumpa adik : )
gerak dari rumah pukul 8.OO malam

otw nak balik kampung
bosan nye !
misscall dia , pukul 8.15
dia misscall balik pukul 9 lebih
geram nye !!! !@#$
dah lah masa tuu jugak ,
aku mula mengantuk .
memang cari masalah betul lah budak nieyh .
ape lah . grr ~

dengan baik hati ,
aku pun layan lah dia .
dah lah sehari tak mesej dengan dia .
geram sangat ,
i know lah you ill .
think about me also .
i wait you too reply my message ,
but , never get respond .
dah lah balas lambat ,
lagi tambah sakit hati adelah .

sampai pukul 12 pon tak sampai lagi .
dia : tak sampai lagi ?
aku : xlah , nga brhenti .
blablabla...
dia : tak sampai lagi ke ?
aku : tak gerak lagi lah
dia : Ya Allah lamenya
aku : biase larw tuu , satu jam lagy naa sampai . kalu daa nantok , g larw tdo dulu
dia : eh , twu2 jea yin ni ,
aku : blablabla " ayt aku terlalu private lah " :D
dia : haha , okay lah . bye .
aku : bye .


HAHA , walu ape pon . dpt jugak aku lepas rindu :P
gila . HAHA ,