nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

gedik

eeee , gedik ! perangai macam apa je . nasib baik kau budak lagi , kalau tak . mampos kau , and , nasib baik laa kau anak guru tingkatan aku , aduyaii . sumpah ! bermasalah gila budak tu , senang senang je nak gigit orang , nak cubit orang . dah lah degil nak mampos , macam mana laa mak bapak dia boleh tahan dengan perangai dia yang gedik tuh ? hish =_______=' padan muka kau budak , free kena maki dengan aku dekat kantin tadi . harapan lah aku nak kesah dekat kau dah lepas nie . pegi lah cari perhatian dekat orang lain pulak . shuhh !