nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

kampung

kuala lipis , pahang .

FIRST DAY
wahh , akhirnya sampai dekat rumah . gerak pukul 10 pagi sampai 1 tengah hari . first thing aku buat , jumpa adik ! rindu dekat dia mehh :')) dah besor budak tuh . 5 tahun dah pun ,


petang tuh , abah dengan Qimi pegi mancing dekat sungai dekat seberang jalan . abah dapat sekor , Qimi langsung takde . haha :)) kesian dia . time nie , aku tengah lepak dekat rumah member . member sejak dari kecik lagi , biase lah kan .

SECOND DAY
second day nie , pagi macam biasa lagi . petang tuh , aku dapat online kejap ! oh yeah , hari riang senyum lebar sampai ke telinga . tapi , internet lembab , harap je celcom broadband . tak pa , janji dapat online .

okay , dalam pukul 5 petang macam tuh , abah aku ajak pegi lipis nak ronda ronda sebab makcik aku ( akak abah aku ) dengan nenek and atuk balik sekali .

sampai je dekat pekan lipis , singgah kedai makan . saja nak minum petang kan . haha , aku order mee goreng mamak dengan air dutch lady full cream . ngee ~

nie dekat depan pejabat pos kuala lipis . tanda " kuala lipis 0" tuh berharga ^^ tak de pun negeri lain yang buat kott . ngee ~ nie kedua-dua grandparents aku :)

THIRD DAY
time nie makcik aku balik dulu . abah tengah kopek nangka , aku dekat dalam rumah buat tak tahu pergi lah tengok tv ;D tengah syok . biase lah kan ^^

LAST DAY
[ gambar nie memang gelap , sebab dekat dalam kereta time malam ]
time nie dekat karak highway [ tol karak bentong ] jalan memang sesak gila . pening aku tengok , then lama kelamaan aku tidur ;D

THE END ~