nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

twenty seven . february . two thousand eleven

=___________________=
Ehh , kalau dah clash dengan dia . Buat lah cara dah clash , nak upload gambar bagai dekat facebook boyfie aku asal ? orang BODOH je laa yang buat macam tu weyhh . Sedar laa diri tu sikit , aku bukan nak cari gaduh dengan kau . Cuma aku tak nak kau taruk gambar kau yang HODOH tu dekat facebook boyfie aku , tu je .

* Nie laaa BETINA yang tak pernah dapat kasih sayang dari mak bapak , keluarga , kawan dengan boyfie sendiri . Lepas tu , boyfie orang yang dia nak kebas =_____________= fuck kau [ Nurin akan mencarot kalau dah bengang SAHAJA ] laa betina .