nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

seven . march . two thousand eleven III


Ikmal Ikmal :D Kan dah kantoi . Padan muka kau :P Aku tak cakap apa apa , HAHA . Aku pegang pada janji kau yang hari tu . Kesian douhh aku tengok dia tu , asyik cakap " Wehh Nurin , bagi ark tahu rahsia tu " HAHA , aku just senyap je . Yang kau pun satu , kau sendiri yang cakap dekat aku . Kau yang boley lupa kan . Apa lah kau ni , HAHA . Apa pun , rahsia tu ia dah tahu . Aku just sekarang pegang amanah kau lagi satu je . Iaitu TANGGUNGJAWAB :D