nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

eleven . april . two thousand eleven

Moody :(
Ya Allah, kenapa semua ni terjadi dekat Nurin? Apa salah Nurin, sampai seteruk ni dugaan yang Allah bagi. Nurin tahu, Allah nak uji kesabaran Nurin untuk hadapi dugaan yang teruk ni. Tapi, tu semua dulu. Nurin dah tak kuat macam dulu. Nak hadapi semua ni dengan senang. Tolong lah tunjuk kan jalan yang benar dengan semua dugaan yang teruk ni. Kalau lah betul dia ada yang lain, bukti kan dekat Nurin. Biar Nurin undur diri dalam hidup dia, sebelum dia yang undur diri dalam hidup Nurin :(