nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

fourteen . april . two thousand eleven

Huhh,
Aku tak faham betul dengan perangau kauorang. Apa masalah kauorang sebenarnya? Tak puas hati dengan dia. Cakap je lah, tak payah lah buat tak tegur aku walaupun aku dengan dia. Ada otak fikir lah kawan! Bila aku tak tegur kauorang balik, mula lah cakap yang aku ni bermasalah lah. Itu lah, ini lah. Lepas tu kutok aku belakang², kau ingat aku tak tahu ke? Ouh, baru aku tahu perangai kau sebenarnya. Kau memang bodoh! Terlalu bodoh. Dah salah kau, bukan nak mintak maaf. Pfffttt!

Suka hati kauoranglah nak cakap aku apa pun. Yang aku tahu, hidup aku bebas. Kalau kauorang boleh buat aku macam tu. Aku pun boleh buat jugak lah wehh. Aku tak selemah tu nak mengalah dengan kauorang. Nak mintak maaf dekat kauorang, padahal tu semuanyaa salah kauorang. Susah kalau dapat kawan yang KERAS KEPALA macam kau! Shit ==

* Siapa makan cili, dia yang terasa pedas.