nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

twenty-six . april . two thousand eleven III

Eeeeuuu.
Aku bukak someone punya blog dalam seminit yang lepas. Tiba² ada pulak dia cerita pasal tuttt. Eeeee, dulu kau cakap dekat aku yang kau benci dia. Tapi, tengok² kau keluar dengan dia la bagai. Memang patut pon orang cakap kau batu api. Depan orang tu kau buat baik, sampai belakang dia. Amboii, mulut kau pokpek pokpek mengumpat pasal dia. Eeee, tak suka nyaa aku. Kau pun, sepatutnyaa kena sedar lah. Semua orang tak PERFECT. Jangan nak mengutuk sangat lah pasal diri orang lain. Cermin diri dulu sebelom mengutuk orang lain.

* Maaf, siapa yang makan cili. Dia yang terasa pedas. Aku dah cakap awal awal. Kalau kau nak terasa jugak. Aku tak kesah~