nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

fifteen . may . two thousand eleven III

Hari kejadian :)
Okayy. Tarikh menunjukkan pada 11 May 2011. So, baru lagi terjadi. Errr, hari tu memang tak sangka perkara yang aku idam jadi kenyataan. Hehe :DD Bangga tau. *Takde lah bangga sampai nak belagak. Lepas je kejadian tu berlaku, aku terus tulis status ni ( yang dekat atas tu ) Seorang demi seorang yang like status ni. That's true okayy. I really thanks to Allah that time. Wahhh :) Aku dekat depan pc, dah macam orang gila tersenyum seorang diri :)) Tiba-tiba, Capital N comment. *Kauorang baca lah sendiri. Lepas tu, aku offline. Mengantuk douhh -- Mata aku dah berair dah time tu. Malam tu jugak. Ada makhluk Allah baik hati sangat dengan aku, buli aku depan Capital N. Lalala~ *Geram aku dibuatnyaa.

Tu sambungan dia. SORRY cacat sikit :D Malas nak cantik-cantik. Yang penting post je :DD Lepas tu, aku yang comment. Haaaa, yang tu privacy :DD

* SENGAJA lambat post pasal benda ni :)