nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

nineteen . may . two thousand eleven

Vierra - Takut :)
Okayy, sebenarnya ada sebab aku post lagu ni :D Pagi tadi masa Agama (Lepas rehat) Puteri tiba-tiba keluarkan lirik lagu ni *Tapi tak complete lagi. Aku pun nyanyi lah, sebab aku memang tahu lama dah lagu ni. And, aku try nyanyi walaupun aku selesema, batuk dan demam *Lepas tu tempat duduk dah lah betul-betul bawah kipas. Mana ada sejuk. Aku cuba nak gelak sebab taknak nampak sangat yang aku tengah demam. So, tiba-tiba Irra tegur aku menyanyi sebab Irra, Amilia dengan Syabell depan aku :D Irra dah tegur aku, lagi lah aku nyanyi. Aku tukar lirik dia :DD Lirik dia jadi,

* Ku tahu Irra bosan, ku tahu Irra jenuh, ku tahu Irra... Tak tahan lagi. Ini semua salahku, ini semua sebabku, ku tahu Irra... Tak tahan lagi.

Bila taip, memang lah tak berapa kelakar. But, if kauorang ada time real aku nyanyi. Kelakar gila kot, dah lah aku, Puteri, Liyana, Syabell, Irra dengan Amilia satu kepala. Haha, ni lah akibat lepas exam :DD

* Aku pernah menangis dengar lagu ni :')