nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Reunion Sk (LKTP) Kecau 1, 27100 Padang Tengku, Pahang

Wohoooo!
Wehh, buat lah reunion. Buat tau! :D Aku rindu sehh, dah berapa lama aku tak jumpa kauorang. Kalau jumpa pun, sekejap je. Kalau boley, nak jugak stay lama-lama ^^ Last best memory time duduk dekat Asrama Mini! Pagi sekolah macam biasa, petang kelas malam pun sama. Balik pukul 11 ^^ Mana ada best kan, semua orang lari lintang-pukang sebab takut :)) Kelakar je, biasa lah tempat tu keras. Aku duduk rumah pertama, best ^^ Aku, Shiqin, Ain, Saniah, Fatin, Ana dan lain-lain. *Aku dah lupa lah aku satu rumah dengan siapa :D Aku harap boley jumpa kauorang lagi! :*