nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

tusyeeeeeeen --.

-_____________-
Okayy , semalam tuisyen dengan hari ni .

Semalam tuisyen double lesson dari pukul 12.00 tengah hari sampai 5.25 petang . Belajar subjek Bahasa Malaysia , Sains dan Sejarah . So , kitaorang macam biasa berkumpul dekat train , then . Hayu mana ada lambat , so . Aku dengan Syera decide nak pergi dulu , kitorang pun pergi je lah . sampai sana je , ingat kan ramai orang dekat dalam kelas . Rupanya tak pun ~ Buat penat datang awal je :)) Padahal , okayy je . Then , belajar lah sampai pukul 2.25 petang . Time rehat ajak Syera pergi Popular kejap dekat belakang , pergi-pergi singgah 7-Eleven . Then , Syera pulak TERjumpa abang comeeeeeeeeeel dia :D Siap pandang lagi tuh . Haha , Syera dah angau dengan abang comeeeeeeeel dia :D Dan hari Sabtu ni aku jumpa kembar Alif :))

Hari ni pulak , nothing special . Sebab , masing-masing muka mengantuk terutamanya aku :) Sebab mata sembap gila , serupa macam orang tak cukup tidur *Dah memang pun -.-' Aduhhh~ Masuk kelas dengan muka bersemangat , first-first English . Memang aku pandai sangat lah nak belajar English kan . Grrr , then . Rehat kejap , pergi 7-Eleven . Dekat bawah je , bali air then naik . On the way nak naik tu , jumpa Danial , Ihsan , Amar dengan kawan dia . Amar nampak aku je , dia lari . Tak faham betul -.-' Masuk kelas , aku terpandang budak snow cap Syera :)) Syera boley tak perasan budak tu . Cikgu Geografi masuk , belajar-belajar . Time Mathematics pulak , AL Chua masuk awal . Hari ni , belajar pasal Graph of Function * GF * HAha :D Kitorang ber-empat selalu jadi mangsa contoh :)) Then , 11.25 balik . Tunggu train dan turun dekat LRT Wangsa Maju , jumpa Puteri NurZulaika :D