nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Alahaaaaaaaaaai

Tak percaya?
Haha. Akak ni :) Kenalah percaya antara adik dengan abang Nizar ^^

Kan adik dah cakap awal-awal :) Kena percaya xD

Benda ni berlaku tanpa didugalah kak :) Adik pun, tak sangka dapat jadi adik si abang Nizar tu. Dah Allah nak jadikan macam ni, terima je lah. Adik lagi bersyukur adalah :) Dapat abang macam abang Nizar. Tahukan, adik takda abang? Hehe, sudah-sudah. Apa yang penting, hope kita dapat kenal lebih mendalam dalam group tu :')