nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Elmoooo Eiman :D

Elmo elmo ^^
[ Click for enLARGE ]

Okayy, pada pukul 8.20 pagi ni, aku saja nak jadi peng-stalker kejap. Dah bosan, nak buat macam mana kan? HAHA, lepas tu. Aku decide nak stalker wall Eiman dulu. So, aku bukak lah and aku tekan dekat older post. Aku tak baca pun status dia, just tengok-tengok je. Then, ada satu part tu, aku ternampak dia post bendalah dekat atas tu xD Aku apa lagi, print screen maaa :) Sorry Eiman ;) Bukan senang jumpa lelaki yang macam awak. Minat elmo, sampai post lagu dia. Awww~ xD


* Nasib baik lah Domo-kun saya tak ada lagu yang best macam elmo awak ni ;) kalau tak~ HAHA