nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Kisah lama terungkit kembali

:')
Daisypath Anniversary tickers
Tengok dekat atas tu (!) 1 YEAR, 4 MONTHS, 3 WEEKS, 6 DAYS.
Nak tahu kenapa dengan tarikh tu? Alaaa, kauorang mesti tahu kan. Hm, biasa lah. Teringat kisah lamalah. Tadi text dengan ex-boyfie, yang paling lama aku couple. Dia bukak cerita lama, aku pun dah memang speechless gila bila dia cerita pasal cerita lama. Haih, bukan aku tak sayang dia. Cume, ada satu incident yang tak dapat aku elak untuk still couple dengan dia. Iflah aku still couple dengan dia, aku dah couple selama 1 YEAR, 4 MONTHS, 3 WEEKS, 6 DAYS. Fuhh~ Agak lama lah jugak, but. Nak buat macam mana kan, takda rezeki nak couple lama-lama. Mungkin satu hari nanti, kitaorang akan bersatu semula. Manalah kita tahu :')

Dia first couple aku, aku start couple masa Form 1, bulan lima. Haha, dengan dia lah. Lepas tu, clash sebab jadi tunggul gila-gila. Seminggu, sehari je text kut (!) Mana ada sakit hati kan :') But, at the same time. Aku dah ubah dia lah. Yesss! Aku dah buat dia, tak hisap rokok dah, ponteng sekolah, ponteng kelas. Lalala~ Kitaorang lost contact sampai bulan sebelas,

Start tu, kitaorang selalu jugak text walaupun ditaken. Haha, playgirl gila :P Time ni, aku couple dengan budak Melaka. Kitaorang text, malam je. Couple sebulan je. Okayy, kitaorang bergiat menghantar mesej apabila start sekolah :) Aku Form 2. Wohooooooooooo ^^ Sampailah 12 Februari 2010. Aku text dengan dia waktu petang, time tu dekat flat yang dekat dengan gelanggang takraw. Text punya text, tiba-tiba keluar ayat " mintak couple " aku terima je. Sebab aku still boleh percayakan dia~ Pukul 5.00 petang aku ditaken dan berakhir pada 4 Oktober 2010. Pukul berapa aku lupa, time ni. Seriously, aku rasa bersalah gila. 5 Oktober 2010 (Keesokannya,) dia exam PMR. Haih, aku suruh dia tunggu lepas PMR, dia taknak. Aku terpaksalah bagitahu. Dia pun terpaksa terima. Hm, *Speechless! But, we are still friend :')