nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Saya di tagging :O

Woooots² , tujuan saya tulis bendalah ni. Sebab di tag oleh Abang Nizar xD So, kenalah buat balik apa yang abang dah buat :) -------------->

KORANG RASA KORANG HOT?

HOT? Alaaaa, tak main lah HOT ni. COOL boley kan-kan? ^^ Buat apa nak HOT ni, buang masa je. Tapi, kalau aku kawan dengan budak HOT adalah jugak :) Alaaaaa, aku friendly. Bukan nak kejar HOT diaorang jugak.

UPLOAD WALLPAPER YANG KORANG GUNA SEKARANG

Gambar ni diambil di dalam pendrive yang telah ditransferkan dari telefon yang telah dijadikan default picture di facebook xD
* Panjang tak ayat aku?


Okayy, gambar ni masa aku pergi Kajang :)

KALI TERAKHIR MAKAN PIZZA

Kali terakhir makan pizza masa bulan lepas beli dekat koperasi sekolah.
Errrrrrrrr, tak sedap langsung -.-'
If parents aku ajak makan pizza, aku selalu mengelak :)) Sebab tak suka pizza.
Lain lah kalau Mc Donald. Hehe,

LAST SONG YANG KORANG DENGAR

Rihanna - California King Bed

KORANG BUAT APE JER MASA JAWAB TAG NIE

Goyang kaki, dengar lagu, online dan bernafas *Semestinyaa :D
Mata pun tak teringin untuk lelap lagi, biasalah kan ^^

NAMA PANGGILAN KORANG SELAIN NAMA PENUH

Nuyin, Nuwin, Nuin, Saffa, Yin, Oyin, Mok,
Saya takda banyak nama panggilan :)
*Yin<----- Nama panggilan paling selalu orang panggil.

SAPA YANG KORANG NAK TAG 5 ORANG

Waaaaaa >< Kena ke cari lima orang? Alaaahai, takpa-takpa.
Sudah jumpa ;) Buah hati saya~ Awww (!)
ORANG NOMBOR SATU TU SIAPA?

Dia? Abang akulah, tak percaya? Kena percaya jugak~
Alaaaaa, percaya je lah, tau-tau? :)
Ehh, aku sayang dia lah. Tak mau bawak dia lari jauh-jauh dari aku.
Kalau tak, nanti aku lastik kauorang guna getah~ :')

NOMBOR TIGA ADA HUBUNGAN DENGAN SIAPA?

Ouh, Auni? Dengan siapa lagi kalau bukan in a relationship dengan Amiruddin Hussin Owen.
hope kauorang setia antara satu sama lain :)

NOMBOR DUA PULAK MACAM MANA?

Grr~ Kawan baik aku lah sejak Darjah Satu lagi. Lama tak? :D
Now, dah jarang contact dia. Sebab, masing-masing busy.
takpa, akhir tahun jumpa lah dia dekat kampung.

KATA-KATA CINTA BUAT NOMBOR EMPAT

Okayy, about she.
Dear, i hope you be more strong with him ya~
Let him go with his life, and you? With your life lah :')
You still ada I, ada lain-lain lagi. Alaaaaa,
Bak kata pepatah ---> Bunga bukan sekumtum, kumbang bukan seekor.

ADAKAH NOMBOR LIMA SPORTING

Alif? Spoooooooooorting sangat, tapi bila lepas balik dari Kem dekat Port Dickson :))
Nak buat macam mana,
masing-masing malu-malu kucing ;)

FAKTA PASAL ORANG YANG KAUORANG TAG NI.

Mohd Nizar.

Sporting, happy, suka update status yang sedih dekat satu page ni :)
Selalu dibuli oleh adiknya iaitu, aku lah -.- HAHA,
Saya sayang anda wahai abang :'D

Idiel Uzair.

Pendiamlah jugak orang nya dan pemalu.
Susah nak tengok dia senyum.
Penyelamat dunia aku, bila aku tengah sedih :')

Siti Nurezaleena Auni.

Errrrr, Auni selalu demam.
Seorang kawan yang agak gila-gila :)

Ciera Razak.

Happy go lucky jugak,
Tengah menjadi seorang girl yang tabah :)
Seorang yang comel ^^

Muhammad Alif.

Wohoooo~ Alif.
Seorang yang pemalu, sporting pun ada.
Suka mengarut dengan aku xD
Form Four.

Abang (!) Setengah jam adik dah siap dah update pasal ni :) Agak blur jugak masa nak buat ayat fakta tu :D

Thank you sebab tag adik ;)


Ni untuk abang :D