nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Booooo. HAHA

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Okay. Aku tak tahu topik apa aku nak cerita dekat entry ni. Kalau aku nak buat luahan hati boleh? Eh, takyah lah. Nanti ada pulak budak sekolah aku yang jenis BUSYBODY kecoh kecoh kan. It's okay lah, hope Allah bless you and please lah sedar kay kauorang dah buat satu kesalahan besar dekat aku :) Belog aku, kauorang jangan nak masuk campur. Tak suka, takyah bukak belog aku. Yelah, belog aku kan banyak kes-kes "kutuk mengutuk" orang. Euwww~

Adeeeeeeh, tiba-tiba aku teringat apa yang dia cakap dekat aku. "Budak tu tak kacau Nurin, so Nurin takyah lah nak kacau dia" Errr, what the f**k -.- Budak tu memang tak kacau Nurin depan-depan. Tapi dia kacau hidup Nurin. Puas? Adeeeeeeh, kadang-kadang Nurin sedih jugak tengok life dia. Tak tentu arah, dulu bila senang lupa Nurin. Text Nurin pun, nak tak nak. Bila susah, woaaaah. Ayat bermadah-madah. Haha, tapi kesian. Masa kau bermadah-madah tu lah aku nak tak nak layan kau :) Aku tak bodoh. FULLSTOP!

*Aku yakin aku boleh hidup tanpa kau. Sebab aku ada orang yang lebih sayangkan dekat sekeliling ni :) Kbai.