nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Errr --'

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Okay. Hari ni last sekolah before menyambut Hari Raya Puasa. Aku pun, dengan rajinkan diri untuk pergi ke sekolah sebab semalam kan aku tak pergi sekolah -.- Haaaaaa, cakap tak pergi sekolah semalam. Pagi tadi, aku tanya Puteri ada cikgu cakap apa-apa tak ramai yang tak datang semalam? Puteri kata, cikgu Azam cakap kitaorang tak datang semalam sebab tak nak masuk kelas dia dah. Hoho, sedih je aku dengar :D

Jyeah, pagi tadi ada khatam al-Quran dan macam macam lagi dekat dewan. Lepas rehat, masuk kelas macam biasa. Mula-mula, Pendidikan Islam. Macam macam kitaorang tanya, sampai masuk bab rumah tangga :3 HAHA, ustaz Amin cakap isteri boleh curi harta suaminya JIKA suaminya itu kedekut. JIKA je lah kay ;) Lepas tu, Geografi. Time Geografi pun kitaorang tak belajar. Kitaorang ramai ramai buat ucapan mintak maaf. Sedih bhaii --, Aku menangis kut masa Acap berucap. *Jujur. Lepas tu balik! Jyeah, jumpa Kak Dayah :') Fuh, rasa lega jugak bila jumpa dia even sekejap je sebab dia je tahu cerita sebenar antara aku dengan capital F.

Haaaaaaaa, last sekali aku nak cakap. Errrr, apa erk? Okay. Aku dah dapat kedudukan kelas masa TRIAL -.- Errr, bad! Top 15 je. Grr, tak suka tak suka -.- It's okay. Aku harap aku dapat buat yang terbaik untuk exam PMR. Fuh :) Oh ya. Balik tadi aku nampak budak tu dengan dia balik sama-sama. Seriously, sakit hati. Yang penting, aku tak pernah nak percaya kau lagi :)

*Balik tadi ada budak baling mercun, pekak telinga aku dibuatnya -.- Pffttt. Kbai.