nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Errrr -.-

-.-
Assalamualaikum/ salam satu malaysia/ hello/ selamat sejahtera.

Okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.

Firstly, maaf dah lama tak kemaskinikan belog ni. Sebab sibuk, malas, tak rajin. Errr, malas dengan tak rajin? O.o Sama je. Heeeeee,

Secondly, minggu depan errr saya dah periksa -.- TRIAL! Ouch >< Harap-harap dapat keputusan yang amat memuaskan. AMIN~ Wish me luck kay? :*

Thirdly, hari ni memang aku benci gila! Sebab, tadi masa on the way nak balik rumah. Dalam train, tengah elok-elok duduk dengan semangatnya tolong Ciera Razak meng-highlight buku Sejarah tuisyen tadi sebab tak sempat. Tiba-tiba:

A: Dik, makcik nak tanya. Adik umur berapa? Tak nampak ke... blablabla and bla
B: Maaf, saya tak nampak.
A: Sekolah tinggi-tinggi tapi tak guna otak.

Okayy, TERIMA KASIH MAKCIK! -.- Pfftttt. Dalam hati aku, nak cakap tak guna otak pun beragaklah. Aku dah bagi duduk tu, terima kasih je lah. Macam tak boleh nak cakap elok-elok pulak. Kalau cakap perlahan, takpa jugak. Ni kuat, kalau boleh nak kasi dua koc tu dengar kan? Makcik ni memang cabar kesabaran aku. Seriously, dalam train tadi aku diam je. Naqiah pun dah takut tengok aku diam je. Time aku aku kasi dia duduk, aku berdiri depan dia. Then dah kosong, aku beralik berdiri depan Naqiah dengan Ciera. Sampai Wangsa Maju, sebelah tempat duduk Naqiah kosong. Naqiah dah offer dah suruh duduk, niat aku nak je cakap "Tak boleh duduk, ni tempat orang tua je." Tapi, disebabkan aku hormat dengan makcik yang tak makan insurans tu. Aku diam and lari dekat sebelah pintu. Sampai dekat station LRT Taman Melati, betul-betul keluar je pintu. Aku dah start bukak mulut. Time aku tengah marah-marah tu makcik tu pandang je. Mampos ah, dah sound aku bagai nak rak. Buat aku malu. Cakap aku je tak guna otak, makcik tu langsung takda adab langsung. Grrr~ Memang aku takkan lupa apa yang makcik tu dah buat dekat aku. Yang anak/cucu dia tu pun bukan nak cakap maaf ke apa. Sioooooooooooooooot lah! Depan-depan punya sound orang, sampai dalam phone. Ya Ampun, hanya Allah je tahu. Betapa baik nyaaa suara dia -.- Huh.

* Maaf kalau terasa Nurin bersikap kurang ajar. Ni adalah perkara yang ada dalam hati Nurin masa tengah marah tadi. Kbai,