nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Goodbye TRIAL.

Assalamualaikum/ Selamat Sejahtera/ Hello

Haaaaaaaaaaaaaa. Hari ni last aku habis TRIAL. Yey! MERDEKA <--- Sebab dah habis TRIAL. Belum boleh cakap MERDEKA to PMR lah =.= Uwww~ PMR lagi Sebulan lebih, haaaaaaaaaaih. Cuak sehh. BI nak kena improve lagi ni, teruk gila nak mampus. Nak try dapat A lah wehh, and aku nak straight A's :| Hm. AMIN~ Harap-harap aku boleh buat. Tadi penutup exam, paper Geografi dan Kemahiran Hidup (Perdagangan dan keusahawanan) Alhamdulillah :) KH boleh diceritakan not bad. Ada soalan yang aku dah pernah buat. Tapi tak tahu lah betul ke tak jawapan aku tu. Tadi jugak aku dapat paper Bahasa Melayu. Aku dapat A. Jyeaaaah, bukan senang tau nak dapat A sekarang. Gred dah meningkat maaaa. Hihi.

*Hujan lebat woah dekat sini. Kbai