nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Memalukan diri je

Assalamualaikum/ selamat sejahtera/ hello

Today kan-kan, saya nak cerita pasal apa yang dah jadi dekat tuisyen tadi. Haha, okay. Sebenarnya cerita dia macam ni, aku kan tuisyen dekat Pasar Seni. Then, sepanjang tu. Kitaorang hanya duduk diam je lah dekat dalam train. Masing-masing tidur sebab mengantuk. Lepas tu, dah sampai. Aku nampak Chinese girl yang dah ambik tempat kitaorang dulu, aku saje nak kenakan dia. Aku jalan laju-laju, HAHA. Dia dah gelabah xD Seriously, time kitaorang nampak dia gelabah memang gelak habis wehh. Bila dah sampai dekat dalam kelas, kitaorang duduk depan sekali. Sebab dia duduk dekat barisan kedua *Belakang kitaorang lah. Start je dia dah duduk belakang, aku dah cakap pasal tadi. Cakap macam-macam, HAHA. Aku rasa Chinese tu memang geram dengan kitaorang. Chill lah, amoi ah. Lain kali kalau tak tahu apa-apa aaa, jangan gelabah woah ;)

*Turquoise saya tak datang :3 Kbai