nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Spotcheck? -.-

Pfftttttttttt.
Assalamualaikum/ selamat petang/ hello

Today, aku nak cerita pasal sekolah -.- Pagi tadi ada spotcheck mengejut dekat sekolah. Time tu pulak kitaorang budak Form 3 ada trial dan aku pulak, bawak phone. *Aku jujur~ Aku, Zaity, Ummi, Ally dengan Zhaff kelam-kabut sorokkan phone kitaorang. Selamatlah tak kantoi :) Weeeeeeeeeeeeeeeell, tak sangka pulak lah kan ada spotcheck. Sebab dengar cerita, hari tu ada kawan lelaki aku kantoi bawak rokok -.- And tercicir dekat depan pejabat. Errr~ Dah lah time puasa pulak tu. Haaaaaaaaaaih, apa lah kau ni kawan. If tak puasa pun, buat lah cara puasa. Awak tu lelaki, tak malu ke if tak puasa tanpa ada sebab. Tapi tak tahu lah betul ke tak :D Hihi. Cikgu Majidah boleh pulak cakap sepanjang bulan Ramadhan, pagi Isnin sampai Jumaat akan ada spotcheck. Kitaorang hanya mampu relax dan tersenyum macam tak ada apa-apa yang berlaku :) Chill lah. *WatLekWatPeace. Sorry pengawas-pengawas. Kami bukan licik, tapi kami pandai cover cemas. Lepas ni, tak payah lah kauorang nak attack kitaorang kay? -.- Kami dah jadi budak baik. Before lupa, terima kasih banyak-banyak cikgu kerana dah buang masa budak Form 3 untuk baca buku hanya kerana spotcheck ni. Saya hargai -.-

* Anyway, Isnin ni last exaaaaaaaaaaaaaaaaaam :D Jyeaaaaaaaaaaaah. Kbai