nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Tak datang sekolah lagi :D

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Haaaaaaaaaaaaa. Semalam aku tak update pun kan? Haih, sorry lah :D Semalam sesunggut lah :( First day dah macam second day punya giliran -.- Geram je! Semalam aku laratkan diri pergi berbuka dengan budak kelas aku dekat Wangsa Walk Mall. Hihi, dekat dekat sudah lah kan? Betul tak? :D Malam tadi aku balik pukul 9.00 Nasib baik masa tu parents aku keluar, kalau tak maybe aku dah kena bebel kot. Haha, chill lah kan kan? Aku dah besar :D Boleh jaga diri sendiri, lagi pun balik ramai-ramai wehh :)

Okay. Hari ni kan kan, aku tak datang sekolah lagi. Malas lah weh -.- Sebab ada Seni, i hate Seni. Sebab, cikgu Seni aku suka suruh kitaorang beli barang yang mahal-mahal sedangkan Seni bukan nya masuk dalam PMR pun! Haih, bila kitaorang cakap sikit je pasal PERCUMA, haaaaaa kau. Keluar dah dia punya ceramah. "Melayu sekarang kedekut" "Melayu sekarang semuanya nak percuma je, taknak keluar kan duit" Aduh! Cikgu cikgu, kalau orang dah miskin, takde duit. Takkan cikgu nak cakap kedekut jugak cikgu? Haduhaaaaaai cikgu. Saya fikir nak je bantah apa yang cikgu cakap tu. Tapi aku fikir, tak payah lah. Nanti lagi teruk aku kena :D

*Aku nak tengok cerita Amanah Dalam Cinta. Kbai