nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

NurinSafaa kuatlah :D

Bila cinta kini tak lagi bermakna,
yang ku rasa kini hanyalah nestapa,
ditinggalkan cinta masa lalu
*Mengada-mengada nak jiwang kejap. Haha, bukan selalu kan :D

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Okayy. Hari ni kan hari Jumaat, HAHA. Bermakna lagi seminggu nak PMR xD Lalala~ Aku takde perasaan cuak pun lah #seriously. Tadi gerak gempur Bahasa Melayu dengan Kemahiran Hidup. Tadi Bahasa Melayu bincang dengan Cikgu Ghani. Hihi, suka suka ^^v Dah lame tak dengar lawak jenaka cikgu. Akhirnyaaaa dapat jugak dengarnya. Bak kata cikgu "Hebat bhaiii" Haha, cikgu terpengaruh dengan sebab aku pernah cakap perkataan yang ada "bhai" jugak ;D Haha. The best lah cikgu Ghani :)

Time Kemahiran Hidup pulak. Errr -.- *Aku tak suka Perdagangan dan Keusahawanan :D Sebab ada simpan kira-kira. Haha, cerewetkan aku? Lalala~ Takpe. Janji best. Sebab diaorang cakap. Budak yang dapat Perdagangan dan Keusahawanan ni kira untung :D Well well. Okay. Berbincang dengan cikgu Zaida. Haha, Aku suka jugak belajar dengan cikgu Zaida. Selaser mana pun mulut dia, tapi dia banyak bagi keyword untuk exam :) Thank you cikgu :D Tadi cikgu buat lawak, cikgu cakap "Aku lagi suka bela lembu daripada bela kauorang" <--- Cikgu cakap dekat Qamarul, Hafiz, Sazuan, Megat dengan Nik. Haha, kaki bising je tahu xD Tapi diaorang sporting ^^v

_________________________________________________________________

Okayy, thank you Syabell pasal blog kau. Haha, aku meng-edit blog kau mana yang aku mampu je. Almaklumlah, aku bukannya pakar sangat pun dengan meng-edit ni sangat. HAHA, Nah link blog Syabell :) Now, aku nak mandi. Nak bersiap-siap. Kejap lagi nak pergi rumah Irra dekat Taman Melewar dengan budak perempuan kelas aku. Hihi, bawak adik aku sekali -.- Sebab mak aku bukannya ada dekat rumah. Pergi Sarawak sebab ada kerja. Nak tunggu bapak aku, malam lah jawabnya dapat makanan :D

*Aku dah sayang seseorang yang ber-capitalkan A :D Ingat aku susah nak cari boyfie? Aku senang je. Tu la, bila orang dah sayang. Senang-senang je buang. Haha, pergi lah cari girlfie baru. Haha, mengata pulak aku -.- Alaaaa, luahan hati je tuh :P Kbai

*Title takde kene mengena pun :D