nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Persahabatan ♥

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Okaaay. Motif aku letak gembar dekat atas tu sebenarnya untuk suruh kauorang cari mana aku :D Takde kerja kan aku? Alaaaaaa, sekali sekala. Bukannya selalu dapat macam ni dekat blog aku. Haha, *Joking only :) Jyeah, actually ada motif lain aku nak kongsi dekat sini. Pasal persahabatan. Bagi aku, PERSAHABATAN tu kan amat bernilai and payah nak cari sahabat yang sejati. Errrr, maksud aku. Kawan susah senang lah, paham kan? Kbagus.

Okay, sepanjang aku sekolah dekat SMK Taman Melati aku dapat belajar banyak lah jugak ikut isu semasa kan. Hm, biasa lah kan kalau macam tu. Heeee, okay. Aku pindah sekolah tu masa minggu ke tiga bulan January 2009, before tu aku sekolah dekat SMP Air Panas dekat Setapak. Bila aku jejak je kaki dekat SMKTM aku dah dimasukkan ke kelas 1E #Kelaskeduaokay. Aku mula mula kenal dengan Anis Zulaikha dan seterusnya. Blablabla~ Heeeee, okay. Cerita dia macam ni, budak-budak yang dekat atas tu semuanya jadi pendorong aku dekat sekolah. Even dekat atas tu ada yang tak rapat dengan aku, tapi aku masih anggap diaorang kawan baik aku. Aku pun dah kenal diaorang pun dah tiga tahun. Yang the bestnya budak kelas M, E bila bersatu. Mesti riuh gila-gila #Akurindumasatu. Haha, aku lagi rindu masa kaki aku terseliuh and Filzah tolong aku :') Serioooooooously tak boleh lupa yang tu. Thank you Filzah, aku hargai itu.

Now, pendorong aku dekat dalam kelas 3E ialah Puteri Nur Zulaika, Nur Liyana Mardhiah, Syahirah Nabilah, Noreza Azren, Aisha Balqis dan Nur Rasyidah :) Thank you dear sebab sanggup teman aku bila aku susah dan senang. Thank you juga sebab dorong aku supaya teruskan life aku, without you all maybe I can't stand like now. *Betul ke apa yang aku cakap? Takpe, harap kauorang paham lah eh. Anyway, you're my superstar in my life ^^

*Aku menunggu Syafiq text aku. Waaaaa >,< Kydit dah lah takde, adehhh. Siot -.- Kbai