nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

RIMUP 2011 ♥

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Sorry guys tak update blog semalam. Penat sangat lah semalam :D Sorry sorry ^^ Semalam balik pukul 4 lebih lepas tu online kejap sampai pukul 5 petang. Lepas tu terus tidur sampai pukul 6.00 pagi tadi :D Haha, *Allah bagi cuti lah :D

Okayy. Yang dekat bawah ni semuanya gambar masa RIMUP dekat SMK Taman Melati semalam :D Chop chop, meh aku bagi full address. SMK Taman Melati, Jalan Melati Utama, Setapak, 53100 Kuala lumpur :D Okay tak? Nanti kauorang boleh jenguk :P Haha, *Kauorang ada macam ni? Takde kan-kan :P





Okaay. Saya tahu gambar saya tidak berapa menarik :) Haha, saya bukannya cantik macam orang lain semalam. Nak buat macam mana kan kan? ;) Hihi. Tahun ni budak kelas 3E a.k.a kelas paling bising (HAHA :P) Merancang buat tema warna Purple & Gold. Tak percaya? Tengok ni :D *Walaupun nak exam minggu depan, kitaorang still semangat tau :D

Heeeee. Cantik tak hasil daripada kerjasama budak perempuan kelas 3E? Well :P Haha, okay. Semalam seriously aku happy sangat-sangat ;D 2 perkara yang aku suka :- First, aku suka sebab RIMUP kali ni best gila :D Second, aku dapat puaskan hati aku. Haha, kau ingat dengan perkataan "Siot" aku takut dengan kau? Haha. Sorry, kau boleh jalan :) Balik RIMUP pukul 1.30 petang. Haha, balik tu terus pergi McD Taman Melati :P Ni hasil gambar :P




Tengok tengok :D Comey kan-kan gambar dekat dalam Iphone 4 tu :3 Nama dia Fikri ♥ Dia selalu naik library sebab tu aku kenal dia :) Kayy. Then balik rumaaaaaaaaaaaaah! :D

(Penutup gambar)

*Aku sayang yang ada dekat dalam entry :D
**Aku bangga dapat snap gambar dengan admire aku ;D
***Banyak lagi aku takdapat nak upload. Nanti aku post kay dear :)
****Semalam anniversary satu bulan dengan Muhammad Syafiq bin Mokthar.
Kbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :))