nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Siot je --'

Assalamualaikum/ Selamat sejatera/ Hello

Okaaaay, today aku nak cerita pasal apa yang dah jadi semalam. Purgh, macam fuck gila douh. Add aku lepas IM aku macam cibai. Kau IM aku dengan buat perangai, 10x ganda aku buat perangai dengan kau. Jangan ingat aku takut lah weyh, budak lelaki tu aku anggap dia abang aku sendiri lah. Aku panggil sayang pun tak boleh -.- Fuck! Takkan aku nak panggil dia cibai kot, aku panggil abang and adik angkat aku pun sayang. Errr, kau jealous kan? Haha -.- Okayy, mungkin memang salah aku kot. Macam ni lah, aku pun malas nak gaduh dengan kau. Nak berdebat dengan kau pun aku dah malas, ayat nak rempit je lebih. Sial lah puihh! Okaaay, aku mintak maaf and ingat muka cantik tapi hati tak cantik tak guna jugak, pergi mampus lagi bagus. Kcun?

Okay, semalam aku pergi Sekinchan. Wohoo ^^ Pergi belalah <--- Dalam bahasa normal, berjalan :D Tu dalam bahasa banjar. *Aku tahu sikit sikit je. Okay, aku dengan gayanya pakai baju kurung, pakai selendang, pakai high heels. Haha, masuk dalam kereta -.- Jyeaaah, semalam aku jadi nyonya besar duduk dekat depan xD *Adik aku buat ragam, dia nak mak aku duduk belakang -.- Heee, boleh tahan lah. Pergi rumah je dapat duit, haha, even aku dah form 3 tapi still dapat duit raya kay ;)

Oh ya, malam tadi aku on the phone dengan Syafiq ^^♥ Itu pun aku terjaga masa dia call aku tak henti henti masa pukul 12 lebih :D *Aku tertidur masa tunggu dia reply text aku ;D Tengah mamai weyh, sebab dalam kereta aku tidur. Sorry bie :P Nanti bby buat lagi kay ;) I love you.

*Kejap lagi nak keluar -.- Pffttt, kydit takde ni bhaaai. Bosan nanti douh. Kbai