nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Sweetlah sangat


Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

OKAY. Aku baru lepas edit blog Syabell, then aku bosan. So, aku bukak archieve aku yang lepas lepas. Aku ternampak yang ni. Haha, it's okay. Aku dah tak kesah dah pun :] Biarkanlah dia dengan hidup dia kan? Mungkin ini cara penyelasaian nya :D

Okaay. Bila aku baca balik ayat yang dah aku taip tu. Haih, alaaaa. Sweeet -.-' Errr, awal-awal je sweetkan? Lama-lama tak sweet dah :) Lagipun, ada ke lelaki yang setia dengan pasangan dia? Mungkin ada, tapi tak banyak kan? :) Aku tak cakap pun perempuan tak buat kesalahan macam curang or what. Tapi, antara lelaki dengan perempuan. Perempuan lagi teruk kena berbanding lelaki. Haha, yekot ;D Aku tak kesah pun. Aku pun sekarang dah single. Ramai lagi sayang dekat aku. Puteri, Liyana, Syabell, Jaja, Ummi, Zaity, Zhaf dan tak lupa jugak AUNI! Heee, Auni dah banyak tolong aku time aku tengah sedih. Yess, memang betul aku bukan seorang yang kuat. Tetapi, aku mencuba untuk kuatkan diri supaya tak jatuh ke bumi senang-senang. Alhamdulillah aku boleh buat benda tu :') Well done Nurin.

*Errr, PMR lagi 11 HARI wehh. Haha! Kbai :)