nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Terasa HAPPY hari ni :]

Assalamualaikum/ Selamat sejatera/ Hello

Uwww~ Okay. Hari ni hari Rabu bersamaan 14 September 2011 dan bermakna aku dah berumur 14 tahun 10 bulan. 2 bulan lagi sebelum tibanya hari kelahiranku. Eceh --' heee, okay. Today aku pergi sekolah dengan memakai baju PBSM dengan bangganya naik kereta dan turun dari kereta lepas sampai depan sekolah dan masuk ke dalam kawasan sekolah dan terus beratur mencari rakan kecoh aku iaitu Auni, Zaity, Zaf dan sebagainya. Okay then, dah beratur bagai. Assembly dah habis, apa lagi. Pecut lari dengan Auni naik kelas 3A untuk Gerak Gempur English xD #taksukaenglishpun. Nak chooop tempat lah weh :D Pelajar yang nak belajar kan kena duduk depan? Haha, okay. Minggu ni, buat paper 1 pulak. Sebab minggu lepas dah paper 2. Aku, Auni dengan Yazleen buat sama-sama question tu. Takde lah susah mana, seriously. Yelahkan, Group Harapan 2. Memang lah senang, cuba cemerlang. Mesti difficult kan kan? Lalala~ #punboleh. Okay. Dah berbincang dengan Cikgu Azwani. Lepak lepak, aku online Facebook guna Blackberry Yazleen. Thank you ya dear! Pinjamkan aku blackberry kau :* Hehe, haaaa. Muka Cikgu Azwani ni sejibik macam Fara Fauzana ouh! *Later aku upload kay :) Okay. Then, REHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

Okay. Aku serbu kantin dulu, sebab aku lapar. Kalau lambat nanti tak dapat makanan wehh. Budak lelaki Form 1, Form 2, Form 3 ramai -.-' Kalah perempuan. Tapi, aku rasa budak kelas aku average je :D Sebab, lelaki 16 perempuan 15 ;D Okay. Then, beli makanan. Terserempak Anis Syahierah dekat dengan meja betina tu duduk. Bak kata Anis "Akak tak nak tumbuk ke dia?" Haha xD Aku balas ape yang Anis tanya tu depan-depan dia "Akak baik, taknak lah tumbuk tumbuk ni" Haha, dia perasan :) Aku buat COOL je lah. Sebab dia sendiri yang terasa. Wehh, kalau kau terasa pun bagus jugak :) Sedar diri tu sikit. Lalala~ Oppsss! -.-' Then, dah makan. Duduk duduk, lari dengan Jaja and Ummi kejar Rasyidah yang menangis pergi toilet. Buat penat je lari laju laju, aku cari dekat toilet takde pun -.- Rupanya baru nak masuk. Hampeh, haha. *KRIIIIIIIIIIIIIIING!

Masa untuk naik kelas! Okay, now Gerak Gempur for Kemahiran Hidup (Perdagangan & Keusahawanan) dekat kelas 3T. Sebelah kelas 3A je pun :) Okay, then. Aku duduk sebelah Auni, then Zaity then Zafirah and Megat. Depan aku ada Jaja dengan Ummi. Haha, kitaorang bergossip je tahu ;D Lalala~ Cerita pasal tuuttt tuuttt. #takbolehbagitahu. Kitaorang tak berhenti gelak, Cikgu Awatif pun dah marah marah ;D Hafiz pulak makin kecoh. Then, tengah buat-buat tuh. Amirul Aiman datang dekat meja aku. Duduk dekat tempat Auni, then. Ambik kertas aku, and tiru --' Takpe Aiman. Nurin paham. Bak kata dia "Aku mengantuk douh" Dan sebenarnya kau malas kan, kawan? Haha, ngek je. Then, buat soalan tu sampai Cikgu Zaida masuk. Yang si Aiman ni pulak, tak habis habis menyakat Zafirah xD Pergi cucuk pinggang dia, haaaa. Ambik kau :) Aku buat balik dekat kau. Haha, best ayat melatah kau Aiman xD Okay. Lepas tu, Arisyha tanya Aiman pasal belakon semua. Aku dekat sebelah dia, hanya mampu dengar dan gelak :) Then, Aiman takde kerja pergi spotcheck purse aku -.- Aku cepat cepat ambik IC aku. Lalala~ Gambar buruk lah :D Sorry! Then, dia belagak dia dah besar. Tahu lah lahir bulan April. Huh, haha. Then, pergi ambik aku punya cincin kesayangan, okay fine aku tak kesah pun sebab cincin je. Lepas tu. Dengan bosannya, aku menyanyi lagu Hatiku Milikmu sambil tunggu nak balik sekolah dengan Jaja and Ummi. *Bukan boleh balik awal pun sebab ade kem Sains. Aiman yang duduk dekat belakang aku pun boleh duduk ke depan balik sebab nak dengar kitaorang bergossip. Shh, tak boleh :P Okay. Loceng dah berbunyi, aku serbu balik dan Aiman tak pulang kan balik cincin aku. Adeeeeeh, dia pergi bawak balik rumah -.- Esok belum tentu boleh jumpa. Aiman oh Aiman. Pulangkan lah cincin ku itu xD

Petang tadi ade kem Sains. Agak best dan membosan kan --, tak tahu kenapa. Cikgu Fairuz pulak tak habis habis sakat aku. Haha, sabar je lah :) Kem tu dari pukul 2.30 petang sampai pukul 4.30 petang. Tapi aku masuk lewat sebab makan :D Cikgu Azizah Muda dah marah marah. Maaf cikgu ;D Okay. Then, balik rumah dengan Naqiah dalam keadaan hujan.

*Aku suka tunggu orang balas text aku. Haha, sedangkan aku selalu buat orang macam tu :P Okay. Aku off phoooooooooooone :) Kamsahamida! Kbai.