nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Teruk betul aku -.-'

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Hi kauorang :) Nak tahu something tak? Heeee, Nurin tak boleh lah hidup tanpa Facebook --' #realiti. Aku tak tahu kenapa, mungkin sebab aku addicted gila kot, yelah. Kalau boleh 24 jam nak ber-facebook. Haha, nasib baik aku sekolah. Kalau aku tak sekolah, aku rasakan mesti aku tak boleh berenggang dengan Facebook -.-' Okaay.

Today kan, banyak sangat benda berlaku dekat Nurin. Errr, pagi-pagi bangun je. Kepala pening gila, masa nak mandi bersiap-siap nak pergi sekolah tu rasa nak pitam dah. Nasib baik abah hantar pergi sekolah lagi pun adik tak pergi sekolah sebab dapat cuti, budak darjah 6 kan UPSR. Untunglah still dapat cuti, aku masa sekolah rendah dulu, takde pun dapat cuti-cuti ni #rasatakadilpulak. Haha, gurau je :) Lepas sampai sekolah tu, teman Rasyidah hantar kuih dekat Cikgu Zaiton then terus assembly sebab loceng dah berbunyi. Okay, dengan semangat aku beratur dekat kelas aku sendiri, kelas 3E dengan muka ceria walaupun aku tak berapa sihat. Then, Said baca doa bagai lepas tu Cikgu Majidah pulak berucap dekat pentas. Dah lah takde microphone --' Memang nak dengar pulak lah kan! Errr, aku dengan Ummi bercerita pasal dia keluar malam tadi dengan Izzat. Untunglah kau Ummi :'3 #akujealous.

Okay, pergi Sanggar Ilmuan untuk Gerak Gempur Mathematics. Purgh, start dapat kertas je kepala aku dah mula sakit gila. Rasa nak menangis pun ada, then. Aku rehat kejap, lepas tu pergi jumpe Qamarul dekat belakang, errr. Cerita pasal Jaja xD Then, sampai lah perbincangan --' Then, rehat ^^ Aku makan je terus tak pening kepala dah. Alhamdulillah :) okay. Now, Gerak Gempur Pendidikan Islam pulak. Mula-mula Cikgu Alizah masuk, kitaorang bising. Then, cikgu cakap "Dalam hati awak tu, LOSER! Harap je group cemerlang" Hoho, aku tak terasa pun ;) Alaaaa, buat apa nak terasa. Aku bukan kecoh pun :D Okay, then. Masa perbincangan, Ustaz Fauzi masuk. Adeeeeh, aku time ustaz bercakap dekat depan. Aku buat je kerja ;D Haha, then. Ustaz bercerita. Dah, aku malas nak fikir xD Apa lagi, balik lah :D Masa balik tu, jumpa Qamarul. Errr, kau tak gentle lah kawan --' Booooo~ Kau kena lah time aku jumpa kau nanti --, Faizah Elai betul -_-' Kay, balik rumah.

*Petang nanti nak pergi rumah Shahirah.
**Bie, I love you :* Bby mintak maaf. Bby tahu tu salah bby, jangan tinggalkan bby kay :') I really hope that. Lalala~ ♥