nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

HAPPY day

Assalamualaikum/Selamat sejahtera/ Hello

Anneyuong hessayo! ;D *Betul ke apa yang aku taip ni? --' Okayy, aku taram je. Heee, What's up guys? Kauorang sihat tak? Hope kauorang sehat kayy,

____________________________________________________

Tadi kita exam paper Bahasa Inggeris dengan Geografi. Hihi, Bahasa Inggeris first time masuk essay. So, hati hati ya adik 2012. Kauorang still ada lagi exam, and maybe benda tu boleh berulang balik :) Tulis essay takde lah susah mana pun. Hikhok, novel pulak keluar event yang kita unhappy. Boleh tahan lah soalan dia :) Alhamdulillah lah dapat jawab dengan baik. Geografi pun sama :D Kita dah tahu kita ada dua salah -.-' Oh tidak! Hope still boleh dapat A. AMIN~

_____________________________________________________

Tadikan masa nak tunggu paper Geografi pukul 2.30 petang, aku dengan geng aku ( Puteri, Liyana, Syabell, Jaja dengan Ummi ) pergi library. Study lah katakan :) Haha, time kitaorang masuk tu ada budak kelas 1M. Budak kelas pandai lah katakan. Fuhyoh! Kayy stop. Bila budak-budak 1M dah keluar. Tinggallah kitaorang ber-enam je. Haaaaa, hambek kau. Time tu gila aku pulak datang --, Watlek Watpeace. Kesian Puteri dengan Liyana jadi mangsa aku :) Sorry tau kawan ;D Ium itit, muah kanan muah kiri :* Nasib baik banyak gelak aku pun, still ingat pasal Geografi. Syukur syukur ^^ Lepas tu, dalam pukul 1.30 macam tu turun bawah pergi kantin. Nampak pulak kelibat orang yang memang aku tak suka tengok. Huh, go die you bitch! Okayy. Tak nak mencarut banyak-banyak. Tak elok c:

________________________________________________________


Ni gambar baru kita :D Buruk kan? Saya sedar ;') Sebab tu kena tinggal dengan orang tersayang. Kayy, aku merepek -.-

*Esok exam Science dengan Sejarah. Terima kasih kerana telah buat jadual Science dengan Sejarah sama hari. Pecah otak weyh! Kbai