nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Kuala Lipis ♥

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

Good morning :) Haih, dah lame Nurin tak update blog kan? :D Takde masa dan takde pc nak update. Yelah, balik kampung je, apa lagi. Lepak dengan Ain ^^♥ Hari Sabtu tu aku balik, hari Sabtu tu jugak lah aku lepak dengan dia :D Rindu ler weh :D Then petang tu Mazni dengan Balqis datang :) Okay, rindu kauorang jugak. Cukup lima hari aku dekat situ. Dah memang buat aku bertambah tembam -.-

Before balik sini, aku berkesempatan keluar pergi Bandar Kuala Lipis dengan Mazni, Ain & Balqis bersama-sama abang-abang Mazni yang hensem xD Aku just tabik abang dia yang Amin atau Mohd Haminuddin sebab dia dapat jadi atlet sepak takraw ^^ tahniah tahniah. Hahahaha, bukan senang kan nak jumpa atlet yang macam tu kan? Haha, tapi. Bagi aku senang je, kalau abang-abang dia balik, aku balik jugak kampung, then pergi rumah Mazni dah jumpa dah abang dia :)) Okayy. Cerita aku dah melencong -.- Okay dah dah. Cukup lah ni kay :)