nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Sweeto!

Assalamualaikum/ Selamat sejahtera/ Hello

PEACE yaww ;D Sorry kalau permulaan kata tu "agak" menyeramkan kauorang --' Sebab tiba-tiba je *PEACE yaww* Errr, mesti la kauorang pelikkan? Takyah cakap pun aku dah tahu. Lalala~ Urm. Haaaa, adeeeh. Errr, okayy. Sebenarnya aku nak cakap yang aku tukar template lagi :D Aku dah bosan dengan template lama. Alaaaa, nanti tukar lagi kalau dah bosan kan? ;D Hikhok.

________________________________________________________


Weh³, ramai yang tanya aku siapa budak ni xD Haha. Kalau aku cakap dia boyfie baru aku boleh? :P *Mengatalnya lah si Nurin ni -.- Wakaka \big devil laugh/ Okayy. Dia ni baru form 2 lah :) Nama dia Fikri. Tinggi kan dia? *Jangan tengok aku. Aku tahu aku pendek -.- Kayy fine. Lagi satu, dia hensem tak? -.- Haha. Dia tak hensem tapi comel. Lalala~ Aku kenal dia sebab dia selalu naik library. Ya! Saya librarian. Setiap hari naik, so satu hari tu aku naik. Tiba-tiba nampak dia. Haha, aku ingat lagi. Hari tu hari Rabu ;D Ehh, kejap-kejap. Jumaat kot. Entah la, tapi antara dua hari tu lah ;D hihi. Sudah! Sampai tu je aku boleh cerita :]

_______________________________________________________

Esok dah PMR. Kenapa rasa cepat sangat ni weh? -.- Haha. Takpe, aku cepat lah membesar. Birthday aku pun makin hampir. Jyeah! Aku bangga umur aku nak masuk 15 tahun. Errr, Nurin sedar sikit orang lain dekat luar tu ramai yang dah masuk 15 tahun. Kau tu je lambat. Haha -.-' Damn~ Okayy. Tahun depan pun nak masuk Form 4 dah. Aku terai (try) nak masuk 4M2. Hikhok. 4M2 kelas ke-dua antara tujuh kelas yang ada di Form 4. *Betul ke ayat aku? Biarlah. Okayy. Dekat kelas 4M2 ada subjek :-

▼ Bahasa Melayu
▼ Bahasa Inggeris
▼ Sejarah
▼ Add math
▼ Fizik
▼ Kimia
▼ ICT
▼ Mathematics
▼ Prinsip Akaun

Lebih kurang tu lah. Aku dah tak ingat. Hihi. Kalau aku dapat tawaran dekat mana² je if result aku okayy. Mungkin aku akan pindah. Setakat area Kuala Lumpur, Pahang, Seremban or Melaka tu aku boleh hidup lagi lah. Sebab takde lah jauh mana if nak balik. Tapi, kalau dekat Pahang aku nak dekat Kuala Lipis lah. Senang sikit aku nak balik rumah :P Boleh jumpa kawan setiap kali aku balik xD Merepek sudah si Nurin ni. Kayy lah. Kepala ku sudah pening.

**Single lagi better than couple dengan orang yang dah berpunya kan? :) Kbai.