nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

berilah kekuatan kepadanya


Selamat petang kawan :) maaf dah lama tak update blog ni. Dah berapa hari kan tak update? Bukan taknak update, cuma pc ni je buat hal :) sempat untuk edit blog je. Haha, blog titew kali ni color HIJAU. Mesti kauorang tertanya-tanya kenapa kali ni color "HIJAU" sebab pc aku ni buat hal lah :D Takde, kauorang bayangkan, color Hijau tiba-tiba jadi color Purple? Tak pelik ke? Haha, mesti lah pelik kan :) Alaaaa, biasa lettew ;) tapi, aku tak rabun warna kayy.

Okayy, tadi aku online. Aku ternampak Zhaff shared a link pasal girlfie post entry dekat blog pasal Arwah boyfie dia. Kesian girlfie tu, nama dia Zizie. Seyes aku simpati gila-gila dekat dia, masa aku baca tu pun air mata aku ni dah mengalir. Macam mana lah kalau aku kehilangan orang yang tersayang macam dia kan? :'/ orang yang sanggup kongsi kasih sayang dia dekat kita kan :') Nak baca tak? Nak masuk SINI. Apapun, hope Arwah berada dalam kalangan orang yang beriman dan baik baik.

Ohh ya! Before tu, thank a lot ya kepada semua yang wish birthday dekat aku masa 14 November yang lepas :) hehe, tak kira lah pulak berapa ramai :P \galaknya aku/ wakakaka, kaylah. Titew nak stop dekat sini :D kbai.