nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

mohon mohon :)



Hey dude! \sambil sorak macam happy gila/ hehe. Titew dah mohon dah Sekolah Teknik, titew ambik Sekolah Menegah Teknik Gombak \tengok lah dekat atas/ sebab dekat je :) dekat jalan nak pergi karak lama ;O tapi sekolah ni, takdelah dalam mana, heee. Dari rumah pun, tak jauh sangat :) naik bas pun dah boleh sampai. Tapi kena tukar dua bas lah :D tak kesah pun~ aku siap ajak Puteri lagi :D \jap, nak bagi bukti/


Haaaaa, seeee :D kayy. Aku nak pindah pun sebab Liyana nak pindah Seremban, Syabell maybe Putrajaya, Jaja? Errr, ERT Setapak. Ummi pulak tukar pegi Taman Kosas. So, aku dengan Puteri je yang tinggal. Mula mula tu nak ambik SMTKL, tapi jauh sangat lah dengan Star. Kalau dekat senang jugak aku nak pergi. And, jadual asrama dia terlalu buat aku takde keyakinan nak duduk asrama. hehe, almaklumlah. Duduk asrama belum tentu boleh berdikari kan :) Lepas tu, aku nak mohon dekat SMT Tunku Jaafar, Negeri Sembilan. Dekat sikit dengan kampung belah ayah. Lalala~ Bila aku cakap dekat parents aku, diaorang cakap, fikir dulu elok elok. Adeeeeh, time tu otak aku dah stuck dah -.- Takpe lah. Aku decide ambik je SMT Gombak, sekurang-kurangnya, takde lah jauh mana dengan rumah aku. Nak mohon ERT Setapak, dia just ada Seni Kulinari, Fesyen dengan Komestikologi je. Memang aku nak mohon lah pulak kan -.- Then, nak mohon SMV Setapak, hm. Lagi lah harapan~ Budak lelaki boleh lah ambik sekolah tu. Lagipun, aku memang nak ambik jurusan Perdagangan. Then, aku ambik jurusan Kejuruteraan Awam. Tapi ada Lukisan Kejuruteraan, okayy. Aku harap au dapat Perdagangan kalau permohonan aku tu lulus. Kalau tak dapat jugak, haih. Nak buat macam mana :) Stay je lah dekat SMK Taman Melati tu sampai Form 5 \kayy, aku dah bosan dengan sekolah tu actually/ apepun, hope dapat. AMIN~