nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Happy birthday :)

Good evening :) Sweet Saturday kan kan? Haha, Nurin tak pun --' bosan je duduk rumah. Nak keluar, malas lah. tak rajin lagi pun nak pergi mana je pun kan kan :) haha. Kan kan? <--- dah berjangkit dengan Dedy. Ngokngek punya kawan :p apa pun tak boleh bila dengan si Dedy ni. Haha, apa pun. Dia kawan Nurin :)

Okay. Back to the story. Hm, HAPPY BIRTHDAY AKY :) Sweet 18 right? haha. May Allah bless you friend :') I hope you dengan girlfie you sekarang kekal kay. Sampai atas pelamin pun, lagi lah bagus :') Takmau clash kay. Stay with her. I know you love her so much. Jangan kecewakan dia. I taknak buat macam tu. Promise to me.

Jaga dia macam you jaga diri you kay :)

Ya Allah. Kenapalah dugaanMu terlalu payah untuk aku terima? Terpaksa berkorban untuk orang tersayang lagi. Sesungguhnya aku tak kuat nak hadapi semua ini. Berilah aku kekuatan untuk lebih kuat selepas ini menerima dugaanMu yang lebih mencabar. Jika bukan itu jalan untuk lebih kuat, berilah aku jalan lain untuk lebih kuat. Cukup lah dengan dugaanMu sebelum ini yang terlalu perit untuk aku hadapi. AMIN~

Mungkin lebih bagus kan kalau Nurin pergi jauh daripada orang yang pernah Nurin sayang. Tumpukan perhatian dengan pelajaran. Stay single. Dan selalu buat kerja amal. hm, insyaAllah. Doakan Nurin supaya boleh lakukan semua itu.

Nurin sendiri tak tahu apa yang Nurin merepek :')