nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

I love you 1, 2, 3 shu bido :D

Good morning sayang :) Dah lama kita tak update blogkan? Bukan taknak update. Cuma minggu lepas kita pergi Port Dickson dengan family cousin. Lepas tu, minggu ni pun mood macam "malas" sikit :P Sampai lah hari ni. Haha, okay.

Yesterday kan, kita jumpa kekasih hati kita :D Nama dia, Sahida binti Hasan. Hihi, kita jumpa dia Wangsa Walk Mall. Dekat je, buat apa nak jauh-jauhkan? Betul tak. Kalau jauh nanti takde transport :) kay. First time jumpa dia tu, macam tak percaya jugak dapat jumpa dia. Haha kesian Shida semalam. Kena buli xD Sebab, elok-elok kita dah duduk dekat food court kan, kita cakap kita dekat pintu besar. Oppsss, lupa nak mention "food court" sebenarnya :D Sorry sayaaaaaaaaaang :D So, kitaorang jumpa dekat depan TGV je :D First sekali, cek ketinggian -.-' haha kita tinggi :P kan kita dah cakap, esok kita dengan Shida sama tinggi nanti. PEACE ^^v

Lepas tu, kitaorang pergi food court balik, ber-gossip kejap pasal masalah kita. Biasalah kan, kita manusia ni tak pernah lari dengan masalah dunia yang kadang-kadang boleh buat kita jatuhkan? :') okay sambil tu tunggu si Ami. Mana ada lama tunggu dia kan. Haish, takpe lah kan. First time meet dia, kena lah tunggu dengan sabar. Mula-mula ingatkan nak tengok cerita Songlap, tapi -.- 18 above. Naaaaaaaah, belum tentu boleh dapat masuk lagi kan? Betul tak. Tapi kalau dekat Pavilion confirm lepas. Haha, petang tu kitaorang berpisah. Shida, Ami dengan kawan dia pergi karaoke Superstar. Errr, aku lah pulak -.- okay, aku dengan Auni pergi karaoke Superbox je :P Jimat sikit.

Haha, lepas tu jumpa ex-madu aku -.-' eeee, bencinya titew. Weeekk! Dah lah menggedik dengan lelaki lain sedangkan kau tu kan dah ada dia. Gatalnya kau kan, nasib baik aku tak perasan kau. Kalau tak, memang kenalah kau. Dendamnya aku -.- aahh! dengan dia je pun. Kesah apa aku.

Okay, lupakan pasal dekat atas tu -.- then pergi KFC. Kawan Ami belanja, mekasih :D tapi kalau tak jumpa plug memang pergi tempat lain kan-kan? :P haha, okay lepak dekat sana lepas tu beli makanan semua yang si Ami dengan kawan dia. Sibuk dengan lappy :P Haha. Yelah, sibuk nak memohon sekolah kan. Haha, kesian Shida tahun depan. Dia sorang-sorang, yelah. Aku kalau lulus permohonan pindah Teknik Sepang. Ami pindah Sungai Kertas. Kesian dekat aku jugak -.-' Siapa nak teman aku bila aku tengah sedih? Siapa nak buat aku gembira balik kalau dah sedih tu? :'/ hmm nak buat macam mana kan. Nama pun nak kejar cita masing-masing. Then, Ami pulak yang sibuk dengan lappy. Haha, dia bukak twitter. Lepas tu perli aku -.- capital A just tinggal kenangan je lah. Aku lupa nak tukar -.-' dah, shhh. haha,

Dah petang tu balik, lepak lepak kejap. Masa nak balik tu, uuwww~ jumpa Shaheizy Sam :D Bangga kejap -.-' Naaaaah, macam lah sebelum ni aku tak pernah jumpa retis lain. Haha, dah lepas tu. Apa lagi, balik lah. Sampai rumah je, terus tengok cerita Cinderella's Stepsister :D Kbai :P

Thanks ya Auni. Hihi, sebab temankan aku. Muah muah, tium itit :* lepas tu, thanks Shida sebab I gembira sebenarnya happy gila semalam :D sampai pening kepala bila malam haha