nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Kahwin? :-O

I'm yours. You're mine.
Ya Allah, kenapa sekarang aku berasa nak sangat kahwin awal? Kenapa aku boleh terfikir semua nih sedangkan aku masih lagi belajar. Habis SPM pun belum. Mungkin sebab baca pengalaman-pengalaman orang yang berkahwin awal seperti kak Dena Bahrin. Yess, dia baru 20 tahun tapi dah kahwin. And jyeah.... Sebab tu lah aku teringin nak kahwin -___-' Ramai orang cakap kahwin tuh best. Memang lah best sebab bahagia dengan orang yang kita sayang kan? :'-) insyaAllah, kalau ada jodoh tuh. Takkan ke mana lah. Mesti kahwin jugak penghujung jalan ceritanya.

Dear future husband, i hope you can understand me well. And, i'll try my best to be a perfect wife for you eventhough never. And, i love you my future husband. Hope we'll together until jannah. Amin~ :-)