nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Say peaceeeeee!

Hi guysssss~! Maaf dipinta kerana dah lama tak update blog. Hewhew, busy lah dengan mid-year, dengan Choral Speaking, and banyak lagi lah. Malas nak mention :p harhar. So, result mid-year dah keluar. dah sangat teruk -.-


Terlalu banyak markah menurun. Waaaaaaaaaaaaaaaa :'-( Especially, Fizik -.- Saya tak tahu kenapa saya boleh failed dalam subjek tu. Mungkin sebab saya memang bencikan subjek tu? oh tidaaaaaaaaaaaak. Tak boleh, nanti tak dapat masuk Matrik T.T Errrr, tapi kan, saya dapat kekalkan Mathematics saya A walaupun A- :p Bukannya senang tau. Soalan dia gila susah, rasa nak menangis bila jawab tu. And, that time, rasa dah putus harapan dah nak dapatkan A for Mathematics. But, Alhamdulillah. Bak kata Syabell kepada Puteri "Dia target Mathematics dia A, memang dapat wehh" Hihi. Aku pun tak sangka lah babe :-) hmm. UK2 sedang menanti, dah lah kitaorang takda sesiapa nak ajar Mathematics. So sad doh! And lastly, my target for this UK2. My Mathematics, Chemistry, Bahasa Melayu, Pendidikan Islam and Sejarah. InsyaAllah :-)

Hoi bebudak Bola Baling, bila lagi nak main Bola Baling nih? -.- Aku dah lama tunggu