nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Perlantikan Pengawas-Pengawas 2012/2013

"Saya Nurin Saffa binti Safuan. Ketua Pengawas Pusat Sumber Sekolah Sesi 2012/2013 menerima serahan tugas yang diamanahkan kepada saya"

Dengan lafaz menerima serahan tugas itu, segala perkara yang berlaku di dalam Pusat Sumber Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Melati adalah tanggungjawab aku. Mungkin orang lain pandang rendah dengan Pusat Sumber Sekolah, "Alaaaa, kalau jadi ketua pun. Apa tugas yang kau akan buat? Takde pun kan. Kau relax je. Yang kau tahu, naik bertugas, tengok anak buah kau. Dah sudah." <--- ayat contoh :p okay. Kalau ada orang cakap macam tu lah kan. Meh aku kasi kau jadi ketua. Biar kau rasa macam mana jadi ketua. Tapi setakat 2 minggu aku jadi ketua, tak berapa berat lagi tanggungjawab yang aku kena buat. Wish me luck! :-)
For your information, Ketua Pengawas ialah Syafiq Akmal. Ketua Pusat Sumber ialah me. Ketua PRS ialah Amirul Imran.
and


haha kbai :p