nsaffas.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Hello earthlings!This is my official bloggie. This blog was born on 22 July 2010. All in this blog is Mine. No copycat here. Behave yourself!


Bigfoots!


Credits

Rindu Hafizzzzzz :'-)


 Hafiz. Even aku tahu kau dah tak macam ni lagi, tapi aku sentiasa berharap yang kau akan cepat sembuh tau :-) harap kau dah sedar dah harini. dah boleh bercakap dah. dah boleh senyum. aku nak sangat kau senyum macam gambar kat bawah ni and buat si Qamarul tu tersenyum balik. nak tahu tak Hafiz, Qamarul kan sekarang diam je, kadnag-kadang dalam diam menangis. aku kesian tengok dia. lepas tu tak reti nak makan. geram aku dibuatnya. degil oh kawan baik kau yang sorang ni. haih. and aku tahu kalau kau dah boleh senyum, kau dah mampu buat Qamarul senyum jugak. Kau kuat tau Hafiz. We love you Muhammad Hafizuddin bin Hamzah :'-) insyaAllah ada masa aku melawat kau lagi. Cepat sembuh okay!!!


p/s: Qamarul, Arif dan Hafizuddin.